Doprava zdarma přes Zásilkovna Z-Point při nákupu nad 1000 Kč Doprava zdarma přes Zásilkovna Domů při nákupu nad 2000 Kč

Reklamace a vrácení

1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku) a těmito obchodními podmínkami.

2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

  • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
  • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

3. Nebezpečí škody přechází na kupujícího převzetím zboží. Týž následek má, nepřevezme-li kupující věc, ač mu s ní prodávající umožnil nakládat. Má-li kupující převzít věc od třetí osoby, přechází na něj nebezpečí škody okamžikem, kdy mohl s věcí nakládat, ne však dříve než v době určené jako čas plnění. Předá-li prodávající dopravci věc pro přepravu ke kupujícímu, přechází na kupujícího nebezpečí škody předáním prvnímu dopravci pro přepravu. Škoda na věci, vzniklá po přechodu nebezpečí škody na věci na kupujícího, nemá vliv na jeho povinnost zaplatit kupní cenu, ledaže prodávající škodu způsobil porušením své povinnosti.

4. V případě, že kupující obdrží vadný produkt, kontaktuje reklamační oddělení prodávajícího na e-mailu info@fashionm.cz nebo telefonním čísle +420 773 731 100, případně prodávajícího na adrese jeho sídla.

5. Kupující má možnost využít lhůtu k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci, a to v době 24 měsíců od převzetí zboží.

6. Oprávněn reklamovat je ten, kdo zboží objednal. V odeslané reklamaci kupující sdělí své telefonní číslo nebo e-mail pro rychlé spojení v případě nesrovnalostí.

7. Pokud kupující reklamuje vadný/nefunkční produkt, který je možné opravit, reklamace bude zaslána k posouzení a případné opravě. Pro případ, že nebude možné zboží opravit, uvede kupující požadovaný způsob následného vyřízení reklamace (výměna zboží, vrácení peněz). Pokud se jedná o jiný typ zboží, uvede kupující požadovaný způsob vyřízení reklamace (výměna zboží, vrácení peněz).

8. Pokud má zájem kupující vyměnit poškozené zboží ze sady (tj. z několika kusů v balení), informuje se, jak postupovat na kontaktním emailu prodávajícího  info@fashionm.cz. To platí i v případě, že se jedná o výrobek, který se skládá z více dílů a poškozena je pouze jedna jeho část.

9. Zboží kupující zašle nejlépe v originálním obalu, již používané zboží nebo část sady vhodně zabalí. Balíček kupující zašle jako doporučenou (pojištěnou) zásilku a ponechá si podací lístek od zásilky jako doklad o odeslání. Zásilky zaslané na dobírku prodávající nepřebírá.

10. Reklamace vyřizuje prodávající v nejkratší možné lhůtě, nejdéle však v zákonné 30denní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem prokazatelného doručení zásilky prodávajícímu. U zboží reklamovaného na prodejnách začíná běžet lhůta dnem předání zboží k reklamaci na prodejně.

11. V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží zásilku zašle prodávající na své náklady. Pokud si kupující vybral jako vyřízení reklamace vrácení peněz, učiní tak prodávající převodem na účet kupujícího, který mu tento sdělí.

Zpět do obchodu