Doprava zdarma přes Zásilkovna Z-Point při nákupu nad 1000 Kč Doprava zdarma přes Zásilkovna Domů při nákupu nad 2000 Kč

Způsoby dopravy

1. Prodávající splní svou povinnost dodat zboží kupujícímu v okamžiku předání zboží třetí osobě zajišťující jeho doručení kupujícímu.

2. Zboží je kupující povinen převzít, nestanoví-li tyto obchodní podmínky jinak. Pokud kupující objednané a řádně dodané zboží nepřevezme, je prodávající oprávněn odstoupit od kupní smlouvy. V tomto případě je kupující povinen uhradit prodávajícímu veškeré náklady na odeslání zboží.

3. Za řádně plněnou dodávku je považováno i částečné plnění prodávajícího. Kupující je povinen přijmout i částečné plnění prodávajícího, neodporuje-li to povaze závazku nebo účelu kupní smlouvy, pokud tento účel musel být kupujícímu zřejmý. Prodávající nahradí kupujícímu případné zvýšené náklady způsobené částečným plněním.

4. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího v okamžiku převzetí zboží kupujícím či úplným zaplacením kupní ceny, a to okamžikem té události, která nastane později.

5. Doručování některých druhů zboží zajišťují kurýrní společnosti PPL CZ s.r.o. (dále “PPL”), TOPTRANS EU, a.s. (dále “TOPTRANS“), DPD Group (dále “DPD”), 123Kuryr s. r. o. (dále “123Kurýr“).

Možnosti doručení jsou následující:

        ŘIDIČ PPL

  • Den před doručováním zásilky obdrží kupující informativní email, který obsahuje všechny informace o zásilce. Řidič PPL kupujícího v den doručení zásilky kontaktuje formou SMS na kupujícím uvedené telefonní číslo s časem předání.
  • Kupující může zdarma změnit instrukce o doručení (adresu, datum, osobu příjemce) prostřednictvím www.pplbalik.cz nebo prostřednictvím zákaznického servisu. Kupující může sledovat harmonogram doručování zásilky na webových stránkách www.ppl.cz
  • V případě neúspěšného doručení bude zásilka uložena na nejbližším PPL ParcelShopu, o čemž bude kupující informován prostřednictvím SMS. Zásilka zde bude uložena po dobu 7 dní k vyzvednutí dle provozní doby ParcelShopu.

    

     ŘIDIČ TOPTRANS

  • Přepravní společnost TOPTRANS využívá prodávající pouze k dopravě velmi rozměrného zboží a zásilek. V případě objednání dalšího zboží, či více kusů označených symbolem autíčka, prodávající účtuje přepravné jen jednou.
  • V den expedice je kupujícímu oznámeno číslo balíku, datum doručení a částka k úhradě.
  • Kupujícímu bude zaslána infomační SMS a řidič TOPTRANS v den doručení kupujícího informuje o přibližném čase doručení. V případě neúspěšného doručení přepravce zanechá kupujícímu oznámení s kontaktními údaji na depo. Následující pracovní den provede řidič TOPTRANS ještě 1 pokus o doručení, nebude-li zásilka doručena ani poté, automaticky zásilku vrátí zpět prodávajícímu.

 

    ŘIDIČ DPD

  • Oznámení o plánovaném doručení zásilky bude kupujícímu zasláno prostřednictvím SMS nebo e-mailem den předem. V den doručení obdrží kupující SMS nebo e-mail s 3hodinovým upřesněním času doručení. Kupující může zdarma změnit termín doručení odpovědí na SMS zprávu nebo e-mail.
  • V případě neúspěšného doručení zanechá řidič na místě oznámení o neúspěšném pokusu o doručení (tato informace bude také zaslána emailem). Na webu www.dpd.com/cz/cs lze změnit termín nebo adresu následujícího doručení.
  • V případě druhého neúspěšného pokusu o doručení kontaktuje kupujícího DPD Zákaznický servis telefonicky ohledně termínu předání zásilky.  

 

 ŘIDIČ 123KURÝR

  • Řidič 123Kurýr kupujícího v den doručení zásilky kontaktuje formou SMS na kupujícím uvedené telefonní číslo. Táž dostane e-mail s informacemi ohledně zásilky. Kupující může zdarma změnit termín doručení odpovědí na e-mail.
  • V e-mailu kupující dostane sledovací číslo svojí zásilky. Kupující může zdarma sledovat svoji zásilku na webu www.123kurýr.cz.
  • V případě neúspěšného doručení bude zásilka doručovaná po druhé. V případě neúspěšného doručeni i po druhé zásilka bude uložena po dobu 5 dní u přepravce a pak bude vracená odesilateli.

    

6. Způsob doručení zboží určuje prodávající, není-li v kupní smlouvě stanoveno jinak. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

7. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě nepřevzetí zásilky kupujícím si prodávající vyhrazuje právo požadovat uhrazení veškerých nákladů spojených s objednávkou, zejména pak náklady na zpětné zaslání zboží. Dále si prodávající vyhrazuje právo nepřijmout další objednávku, pokud kupující opakovaně nepřevezme zásilku se zbožím.

8. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

9. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. Kupující nepřebírá zásilku, která jeví známky poškození. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka zboží splňovala všechny podmínky a náležitosti a na případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nebude brán zřetel.

10. V případě, že je zboží poškozeno, i když byl obal neporušený, kupující tuto skutečnost co nejdříve oznámí prodávajícímu skrze jakékoliv komunikační kanály uvedené v úvodu obchodních podmínek. Dále kupující o této skutečnosti informuje příslušného přepravce:

  • PPL: do 3 pracovních dnů na tel. +420 225 331 500.
  • TOPTRANS: do 2 pracovních dnů na tel. +420 267 101 601.
  • DPD: do 7 kalendářních dnů na tel. +420 225 373 373.
  • 123Kurýr: do 2 pracovních dnů na tel.+420 779 998 321.
Zpět do obchodu