Doprava zdarma přes Zásilkovna Z-Point při nákupu nad 1000 Kč Doprava zdarma přes Zásilkovna Domů při nákupu nad 2000 Kč

Obchodní podmínky

KONTAKTNÍ ÚDAJE PRODÁVAJÍCÍHO:

 

MichFil HOLDING s.r.o.

se sídlem Jeruzalémská 962/3, Nové Město, 110 00 Praha 1

IČO 06182305

DIČ CZ06182305

společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 277651

E-mail: info@fashionm.cz

Telefonní číslo: +420 773 73 11 00

Číslo bankovního účtu: 284424429/0300

IBAN: CZ07 0300 0000 0002 8442 4429, BIC (SWIFT) kód: CEKOCZPP

(dále jen jako "prodávající")

ÚVODNÍ USTANOVENÍ

     1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen jako "obchodní podmínky") prodávajícího upravují ve smyslu ust. § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen jako "občanský zákoník") vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti a/nebo na základě kupní smlouvy (dále jen jako "kupní smlouva") uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jen jako "kupující") prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na internetové adrese www.fashionm.cz , a to prostřednictvím webového rozhraní (dále jen jako "webové rozhraní e-shopu").

     1.2. Obchodní podmínky dále upravují práva a povinnosti smluvních stran při využívání webové stránky prodávajícího umístěné na adrese www.fashionm.cz (dále jen jako "webová stránka") a další související právní vztahy.

     1.3. Kupujícím je spotřebitel nebo podnikatel. Spotřebitelem je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná. V případě, že je kupní smlouva uzavřena se spotřebitelem, řídí se kupní smlouva i právní vztahy s ní související navíc ustanoveními § 1810 a násl. občanského zákoníku o závazcích ze smluv uzavřených se spotřebitelem a zákonem č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, v platném znění (dále jen jako „zákon o ochraně spotřebitele“). Podnikatelem se rozumí ten, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku. Za podnikatele se, za podmínek stanovených občanským zákoníkem, považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.

     1.4. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat výhradně v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

     1.5. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupující prohlašuje, že se před uzavřením kupní smlouvy seznámil s obsahem obchodních podmínek a že s nimi souhlasí a bez výhrad je přijímá. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce.

  1. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

     2.1 Webová stránka obsahuje seznam zboží nabízeného prodávajícím k prodeji, a to včetně uvedení cen jednotlivého nabízeného zboží. Ceny nabízeného zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty. Nabídka prodeje zboží a ceny tohoto zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány na webové stránce. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek. Veškeré nabídky prodeje zboží umístěné ve webovém rozhraní e-shopu jsou nezávazné a prodávající není povinen s kupujícím uzavřít kupní smlouvu ohledně nabízeného zboží.

     2.2. Zboží uvedené na webových stránkách nemusí být v době přijetí Vaší objednávky na FashionM dostupné z důvodu zpoždění při aktualizaci skladových zásob nebo z jiných důvodů. V takovém případě obdržíte email nebo telefonát od prodejního konzultanta, který vás bude informovat o změně stavu vaší objednávky.

     2.3. V případech, kdy je pro konkrétní zboží stanovena jiná dodací lhůta, než je uvedená, je dodací lhůta předmětem jednání.

     2.4. FashionM si vyhrazuje právo kdykoli změnit informace zveřejněné na těchto stránkách, včetně informací týkajících se zboží, služeb, cen a vlastností zboží. Kupující se považuje za informovaný a změny nabývají účinnost okamžikem jejich zveřejnění.

     2.5. FashionM si vyhrazuje právo prodloužit stanovené lhůty až o 7 (sedm) dní bez předchozího upozornění kupujícího a prodloužit lhůty nad 7 (sedm) dní s předchozím souhlasem kupujícího.

     2.6. Webová stránka obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží.

     2.7. V případě objednání více druhů zboží může být doručeno více než jedna zásilka.

     2.8. Organizace dodání zboží zajišťuje výhradně FashionM.

     2.9. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář na webové stránce, zejména informace o:

  • Identifikačních údajích kupujícího vyžadované prodávajícím,
  • kupujícím objednávaném zboží (objednávané zboží "vloží" kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní e-shopu),
  • kupujícím zvoleném způsobu úhrady kupní ceny zboží,
  • údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží, a v objednávce bude vždy uvedena informace o celkové ceně kupovaného zboží a nákladech spojených s jeho dodáním (dále společně jen jako "objednávka").

     2.10. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko "Potvrdit objednávku s povinností platby". Kupující podáním objednávky potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, a jejich nedílnými součástmi, a že s nimi souhlasí, a to ve znění platném a účinném k okamžiku odeslání objednávky. Zároveň kupující podáním objednávky potvrzuje, že je srozuměn s tím, že ho tato zavazuje k platbě za objednané zboží.

     2.11. Kupující prohlašuje, že údaje uvedené v objednávce jsou správné, úplné a pravdivé. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v objednávce (dále jen jako "elektronická adresa kupujícího").

     2.12. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

     2.13. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká okamžikem doručení potvrzení prodávajícího o přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího. Samotná nečinnost prodávajícího neznamená akceptaci objednávky. Prodávající má právo až do okamžiku odeslání zboží kupujícímu od kupní smlouvy odstoupit, a to z jakéhokoliv důvodu nebo bez uvedení důvodu. Za odstoupení od kupní smlouvy se považuje i právní jednání prodávajícího spočívající v oznámení kupujícímu, že jím objednané zboží nemůže dodat.

     2.14. Kupující bere na vědomí, že prodávající si vyhrazuje právo neuzavřít dle svého uvážení s kupujícím kupní smlouvu. Prodávající je oprávněn zejména nerealizovat objednávku, pokud kupující přijal tyto obchodní podmínky s jakoukoliv změnou, byť nepodstatnou, a/nebo pokud kupující tyto obchodní podmínky nesplnil.

     2.15. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) nese kupující.

     2.16. Prodávající neodpovídá za případné neplnění nebo prodlení s plněním jeho povinností, je‑li toto neplnění nebo prodlení způsobeno vyšší mocí. Vyšší moc označuje každou událost mimo faktický vliv prodávajícího, kterou vzhledem k jejímu charakteru nebylo možné předvídat nebo které nebylo možné předejít, i kdyby ji bylo možné předvídat, a to zejména, nikoli však výlučně, epidemii, stávku, výluku nebo jiný pracovněprávní spor (do něhož jsou zapojeni vlastní zaměstnanci nebo zaměstnanci třetí strany), závadu na zdrojích energie nebo přenosové síti, mimořádnou událost, válku, terorismus, povstání, výbuch, požár, záplavu nebo podobnou přírodní pohromu, jakož i důsledek jakýchkoli jiných příčin, na které nemá prodávající vliv. Takové okolnosti nebudou připsány k tíži prodávajícího ani tehdy, kdy už se v prodlení nachází. Tyto okolnosti jsou důvodem k odkladu plnění smluvních povinností na straně prodávajícího po dobu a v rozsahu účinnosti těchto okolností. Totéž platí, i když uvedené okolnosti nastaly u dodavatelů prodávajícího nebo jeho subdodavatelů.

  1. CENA ZBOŽÍ, PLATEBNÍ PODMÍNKY ZPŮSOBY PLATBY

     3.1. Všechny ceny zboží jsou smluvní. Na webové stránce jsou vždy aktuální a platné ceny. Ceny jsou konečné, tj. včetně daně z přidané hodnoty, popř. všech dalších daní a poplatků, které musí spotřebitel pro získání zboží zaplatit, to se netýká případných poplatků za dopravné a další. Cena nezahrnuje případné bankovní poplatky související se způsobem platby zvoleným kupujícím. V případě využití IBAN, resp. platby ze zahraničního bankovního účtu, hradí bankovní poplatky související s převodem odesílatel platby. Pokud bude odesílatelem platby poplatek za převod přenesen v rámci platby na jejího příjemce (prodávajícího), budou odesílateli platby k dlužné částce připočítány skutečné náklady vyúčtované bankou za uskutečněný převod, a tyto je odesílatel platby povinen uhradit příjemci platby do 14 dní od přijetí platby.

     3.2. Případné akční ceny platí do vyprodání zásob při uvedení počtu kusů akčního zboží nebo po dobu časově určenou.

     3.3. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu jedním z následujících způsobů:

  • Platba při převzetí zboží
  • Hotově - dobírkou - při přebírání zboží v hotovosti řidiči dopravní společnosti 123kurýr.
  • Platební kartou - při přebírání zboží prostřednictvím platebního terminálu řidiči dopravní společnosti 123 kurýr.

Online platební kartou

Online platební kartou lze platit pouze při objednávce na e-shopu v případě platebních karet VISA, VISA Electron, Maestro, MasterCard a Diners Club. Pokud provedení platby nebude možné, zašle prodávající zásilku kupujícímu na dobírku.

  • Apple Pay

Skrze platební metodu Apple Pay lze platit pouze při objednávce na e-shopu zvolením platby skrze Apple Pay a vyplněním příslušných údajů.

  • Platba převodem předem – proforma

Po dokončení objednávky jsou produkty kupujícímu rezervovány a tomuto bude následně zaslán email s potřebnými informacemi k platbě včetně variabilního symbolu, který je nutné při platbě uvést. Jakmile bude platba připsána na účet prodávajícího, bude objednávka předána k odeslání

  • Platební brána ComGate Payments, a.s.

Přehled platebních metod

Platby kartou - přijímáme spotřebitelské i business platební karty VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro, Diners Club, Apple Pay.

Bankovní převody - na platební bráně poskytujeme bankovní tlačítka všech významných bank v České republice, na Slovensku a v Polsku, celkem kolem 50 bankovních domů.

Odložená platba - zákazník e-shopu má možnost nakoupit ihned, zaplatit později. Odložení platby až o 30 dnů je bezúročné. E-shop získá prostředky ihned po nákupu.

Apple Pay - v platební bráně je možné zaplatit pomocí Apple Pay. Služba se zobrazuje uživatelům Apple zařízení s prohlížečem Safari.

Více informaci najdete na https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

     3.4. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

     3.5. V případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží.

     3.6. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 5 dnů od uzavření kupní smlouvy. Závazek kupujícího uhradit kupní cenu je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

     3.7. Prodávající je oprávněn kdykoliv požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu.

     3.8. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.

     3.9. Prodávající vystaví kupujícímu fakturu v elektronické formě a tuto zašle na elektronickou adresu kupujícího.

 

  1. DOPRAVA, DODÁNÍ A PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

     4.1. Dodací lhůta začíná běžet od okamžiku, kdy FashionM zašle kupující e-mail se stavem objednávky "odesláno" a e-mail s oznámením o doručení.

     4.2. Prodávající splní svou povinnost dodat zboží kupujícímu v okamžiku předání zboží třetí osobě zajišťující jeho doručení kupujícímu.

     4.3. Zboží je kupující povinen převzít, nestanoví-li tyto obchodní podmínky jinak. Pokud kupující objednané a řádně dodané zboží nepřevezme, je prodávající oprávněn odstoupit od kupní smlouvy. V tomto případě je kupující povinen uhradit prodávajícímu veškeré náklady na odeslání zboží.

     4.4. Za řádně plněnou dodávku je považováno i částečné plnění prodávajícího. Kupující je povinen přijmout i částečné plnění prodávajícího, neodporuje-li to povaze závazku nebo účelu kupní smlouvy, pokud tento účel musel být kupujícímu zřejmý. Prodávající nahradí kupujícímu případné zvýšené náklady způsobené částečným plněním.

     4.5. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího v okamžiku převzetí zboží kupujícím či úplným zaplacením kupní ceny, a to okamžikem té události, která nastane později.

     4.6. Doručování některých druhů zboží zajišťují kurýrní společnosti 123Kuryr s. r. o. (dále “123Kurýr“). Možnosti doručení jsou následující:

  •  ŘIDIČ 123KURÝR
  • Řidič 123Kurýr kupujícího v den doručení zásilky kontaktuje formou SMS na kupujícím uvedené telefonní číslo. Táž dostane e-mail s informacemi ohledně zásilky. Kupující může zdarma změnit termín doručení odpovědí na e-mail.
  • V e-mailu kupující dostane sledovací číslo svojí zásilky. Kupující může zdarma sledovat svoji zásilku na webu www.123kurýr.cz.
  • V případě neúspěšného doručení bude zásilka doručovaná po druhé. V případě neúspěšného doručeni i po druhé zásilka bude uložena po dobu 5 dní u přepravce a pak bude vracená odesilateli.

4.7. Způsob doručení zboží určuje prodávající, není-li v kupní smlouvě stanoveno jinak. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

     4.8. FashionM neodpovídá za nepřesné a/nebo opožděné plnění, pokud k němu dojde v důsledku zpoždění způsobeného zaviněním kurýrní/přepravní společnosti, která zboží doručuje, a/nebo nesprávné či neúplné adresy uvedené kupujícím, nesprávné kontaktní osoby a/nebo telefonního čísla, jakož i za jiných okolností, které FashionM nemůže ovlivnit, vyšší moci.

    4.9. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě nepřevzetí zásilky kupujícím si prodávající vyhrazuje právo požadovat uhrazení veškerých nákladů spojených s objednávkou, zejména pak náklady na zpětné zaslání zboží. Dále si prodávající vyhrazuje právo nepřijmout další objednávku, pokud kupující opakovaně nepřevezme zásilku se zbožím.

     4.10. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

     4.11. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. Kupující nepřebírá zásilku, která jeví známky poškození. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka zboží splňovala všechny podmínky a náležitosti a na případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nebude brán zřetel.

     4.12. V případě, že je zboží poškozeno, i když byl obal neporušený, kupující tuto skutečnost co nejdříve oznámí prodávajícímu skrze jakékoliv komunikační kanály uvedené v úvodu obchodních podmínek. Dále kupující o této skutečnosti informuje příslušného přepravce:

  • 123Kurýr: do 2 pracovních dnů na tel.+420 779 998 321.

     

  1. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

Odstoupení od kupní smlouvy kupujícím spotřebitelem

     5.1. Kupující spotřebitel má právo bez udání důvodu v souladu s ust. § 1829 občanského zákoníku odstoupit od kupní smlouvy uzavřené pomocí prostředků komunikace na dálku, a to ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Rozhodne-li se spotřebitel využít tohoto práva, musí odstoupení od smlouvy odeslat prodávajícímu nejpozději do 14. dne od převzetí zboží.

     5.2. Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu a dále přímé náklady spojené s navrácením zboží, jestliže nemůže být vráceno pro svoji povahu obvyklou poštovní cestou. Maximální náklady jsou v takovém případě odhadovány na částku 2 000 Kč.

     5.3. Na webových stránkách prodávajícího může kupující elektronicky vyplnit a odeslat Formulář pro odstoupení od smlouvy. Není však povinností kupujícího tento formulář využít, postačí jakékoliv jednoznačné prohlášení kupujícího zaslané prodávajícímu skrze komunikační kanály uvedené v úvodu těchto obchodních podmínek nebo na e-mail info@fashionm.cz. Pokud kupující využije možnosti elektronického formuláře pro odstoupení od kupní smlouvy, prodávající mu obratem zašle potvrzení o přijetí tohoto oznámení o odstoupení od smlouvy.

     5.4. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.1 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží vč. případného dárku musí být prodávajícímu vráceno do 14 kalendářních dnů od odeslání odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Zboží musí být prodávajícímu vráceno nepoškozené a neopotřebené a, je-li to možné, v původním obalu. Kupující odpovídá prodávajícímu pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.

     5.5. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.1 obchodních podmínek vrátí prodávající kupujícímu bez zbytečného odkladu všechny peněžení prostředky včetně nákladů na dodání (ke kupujícímu), které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem, pokud kupující výslovně neurčí jinak a pokud tím prodávajícímu nevzniknou další náklady. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal zpět, podle toho, která skutečnost nastane dříve.

     5.6. Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit od smluv:

  • o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
  • o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
  • o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele,
  • o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,
  • o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
  • o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,
  • o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
  • o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
  • o dodávce novin, periodik nebo časopisů,
  • o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu,
  • uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo
  • o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.

     5.7. Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

     5.8. Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

     5.9. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy spotřebitelem, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

 

Odstoupení od kupní smlouvy kupujícím podnikatelem

     5.10. V případě, že kupující je podnikatel, uplatní se pro odstoupení od kupní smlouvy příslušná ustanovení občanského zákoníku.

 

  1. ODPOVĚDNOST ZA VADY, ZÁRUKA a REKLAMACE

     6.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku) a těmito obchodními podmínkami.

     6.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

  • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
  • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

     6.3. Nebezpečí škody přechází na kupujícího převzetím zboží. Týž následek má, nepřevezme-li kupující věc, ač mu s ní prodávající umožnil nakládat. Má-li kupující převzít věc od třetí osoby, přechází na něj nebezpečí škody okamžikem, kdy mohl s věcí nakládat, ne však dříve než v době určené jako čas plnění. Předá-li prodávající dopravci věc pro přepravu ke kupujícímu, přechází na kupujícího nebezpečí škody předáním prvnímu dopravci pro přepravu. Škoda na věci, vzniklá po přechodu nebezpečí škody na věci na kupujícího, nemá vliv na jeho povinnost zaplatit kupní cenu, ledaže prodávající škodu způsobil porušením své povinnosti.

     6.4. V případě, že kupující obdrží vadný produkt, kontaktuje reklamační oddělení prodávajícího na e-mailu info@fashionm.cz nebo telefonním čísle +420 773 73 11 00, případně prodávajícího na adrese jeho sídla.

     6.5. Kupující má možnost využít lhůtu k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci, a to v době 24 měsíců od převzetí zboží.

     6.6. Oprávněn reklamovat je ten, kdo zboží objednal. V odeslané reklamaci kupující sdělí své telefonní číslo nebo e-mail pro rychlé spojení v případě nesrovnalostí.

     6.7. Pokud kupující reklamuje vadný/nefunkční produkt, který je možné opravit, reklamace bude zaslána k posouzení a případné opravě. Pro případ, že nebude možné zboží opravit, uvede kupující požadovaný způsob následného vyřízení reklamace (výměna zboží, vrácení peněz). Pokud se jedná o jiný typ zboží, uvede kupující požadovaný způsob vyřízení reklamace (výměna zboží, vrácení peněz).

     6.8. Pokud má zájem kupující vyměnit poškozené zboží ze sady (tj. z několika kusů v balení), informuje se, jak postupovat na kontaktním emailu prodávajícího  info@fashionm.cz. To platí i v případě, že se jedná o výrobek, který se skládá z více dílů a poškozena je pouze jedna jeho část.

     6.9. Zboží kupující zašle nejlépe v originálním obalu, již používané zboží nebo část sady vhodně zabalí. Balíček kupující zašle jako doporučenou (pojištěnou) zásilku a ponechá si podací lístek od zásilky jako doklad o odeslání. Zásilky zaslané na dobírku prodávající nepřebírá.

     6.10. Reklamace vyřizuje prodávající v nejkratší možné lhůtě, nejdéle však v zákonné 30denní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem prokazatelného doručení zásilky prodávajícímu. U zboží reklamovaného na prodejnách začíná běžet lhůta dnem předání zboží k reklamaci na prodejně.

     6.11. V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží zásilku zašle prodávající na své náklady. Pokud si kupující vybral jako vyřízení reklamace vrácení peněz, učiní tak prodávající převodem na účet kupujícího, který mu tento sdělí.

 

  1. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

     7.1. Současně s uzavřením kupní smlouvy kupující vyslovuje souhlas se zpracováním osobních údajů ze strany prodávajícího.

     7.2. Veškeré osobní údaje považuje prodávající za důvěrné a jsou zpracovány a uchovávány v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).

     7.3. Kompletní informace o zpracování osobních údajů naleznete na stránkách prodávajícího.

 

  1. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

     8.1. Kupující bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící webové rozhraní e-shopu (včetně fotografií nabízeného zboží) jsou chráněny autorským právem. Kupující se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící webové rozhraní e-shopu.

     8.2. Kupující není oprávněn při využívání webového rozhraní e-shopu používat mechanismy, programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na provoz webového rozhraní e-shopu. Webové rozhraní e-shopu je možné užívat jen v rozsahu, který není na úkor práv ostatních zákazníků prodávajícího a který je v souladu s jeho určením.

     8.3. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 občanského zákoníku.

     8.4. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována ze strany prodávajícího v elektronické podobě a není přístupná.

     8.5. Kupující bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webové stránky nebo v důsledku užití webové stránky v rozporu s jejich určením.

     8.6. V souladu s ust. § 1820 odst. 1 písm. j) bere kupující na vědomí, že v rámci mimosoudního vyřizování stížností spotřebitelů se může kupující obrátit na Českou obchodní inspekci. Podání k České obchodní inspekci lze podat písemnou formou příp. přes e-podatelnu na internetových stránkách www.coi.cz. Kupující – spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů on-line, která je zřízena Evropskou komisí na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Před kontaktováním České obchodní inspekce anebo využitím platformy Evropské komise za účelem mimosoudního řešení sporů doporučujeme kupujícím nejprve kontaktovat prodávajícího za účelem smírného řešení sporu.

     8.7. Prodávající si vyhrazuje právo tyto obchodní podmínky kdykoli jednostranně změnit či aktualizovat s tím, že aktuální znění bez zbytečného odkladu uveřejní na webové stránce. V případě jakýchkoli změn nenese prodávající odpovědnost za případnou újmu, která kupujícímu vznikne v důsledku toho, že se kupující neseznámil se změnami proto, že webové stránky pravidelně nevyužívá.

     8.8. V případě, že by se některé ustanovení těchto obchodních podmínek z jakýchkoli důvodů ukázalo jako neplatné nebo neúčinné, nezpůsobuje tato skutečnost neplatnost nebo neúčinnost ostatních částí těchto obchodních podmínek.

     8.9. Kupující mohou prodávajícího kontaktovat prostřednictvím kontaktních údajů uvedených v úvodu těchto obchodních podmínek.

     8.10. Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 01.03.2023

 

 

Zpět do obchodu