📢 Letní dovolená: V období 27. 6. – 11. 7. 2025 máme dovolenou. Objednávky přijaté během této doby začneme vyřizovat od 14. 7. 2025. Děkujeme za pochopení a přejeme krásné léto! 🌞

Způsoby dopravy

1. Prodávající splní svou povinnost dodat zboží kupujícímu v okamžiku předání zboží třetí osobě zajišťující jeho doručení kupujícímu.

2. Zboží je kupující povinen převzít, nestanoví-li tyto obchodní podmínky jinak. Pokud kupující objednané a řádně dodané zboží nepřevezme, je prodávající oprávněn odstoupit od kupní smlouvy. V tomto případě je kupující povinen uhradit prodávajícímu veškeré náklady na odeslání zboží.

3. Za řádně plněnou dodávku je považováno i částečné plnění prodávajícího. Kupující je povinen přijmout i částečné plnění prodávajícího, neodporuje-li to povaze závazku nebo účelu kupní smlouvy, pokud tento účel musel být kupujícímu zřejmý. Prodávající nahradí kupujícímu případné zvýšené náklady způsobené částečným plněním.

4. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího v okamžiku převzetí zboží kupujícím či úplným zaplacením kupní ceny, a to okamžikem té události, která nastane později.

5. Doručování některých druhů zboží zajišťují kurýrní společnosti Zásilkovna s.r.o. (dále “Zásilkovna”).

Možnosti doručení jsou následující:

        Výdejní místa Zásilkovna 

  • Na výdejny Zásilkovna lze posílat jen balíčky, které nejsou těžší než 5 kg a nejsou příliš rozměrné. V případě, že balík přesáhne povolené rozměry či hmotnost, Zásilkovnu není možné ve výběru dopravy zvolit. 

  • Dopravce vám zašle e-mail s trasovacím číslem pro sledování zásilky.

  • V okamžiku, kdy bude vaše zásilka připravena k vyzvednutí, zašle vám Zásilkovna informaci prostřednictvím e-mailu a SMS s heslem pro vyzvednutí a otevírací dobou výdejny.

  • Úložní doba na výdejních místech Zásilkovna je 7 pracovních dní.

  • Pokud nemáte čas zásilku do 7 dnů vyzvednout, lze úložní dobu prodloužit tak, že odpovíte na informační SMS a požádáte o prodloužení. Nebo můžete k prodloužení využít odkaz v informačním e-mailu.
  • Při vyzvednutí je potřeba uvést heslo, které obdržíte v SMS a v e-mailu. Zásilku může vyzvednout i někdo jiný, pokud bude znát heslo.

  • Na výdejnách Zásilkovna lze obvykle platit platební kartou – tuto informaci obdržíte v SMS.

  • V případě náhlého uzavření zvolené pobočky v době odeslání balíku dopravce doručí zásilku do výdejního místa v blízké lokalitě a zašle vám o tom informaci v SMS.

  • Pro Z-BOXy platí standardní úložní doba 3 dny s s možností prodloužení o další 2 dny. Pro vyzvednutí zásilky budete potřebovat mobilní aplikaci Zásilkovna, zapnutý Bluetooth a polohové služby a v případě dobírky uhrazenou platbu předem (lze uhradit přes aplikaci nebo online platební kartou).

     Zásilkovna Domů 

  • S kurýrem Zásilkovna lze posílat jen balíčky, které nejsou těžší než 5 kg a nejsou příliš rozměrné. V případě, že balík přesáhne povolené rozměry či hmotnost, Zásilkovnu není možné ve výběru dopravy zvolit.

  • O termínu doručování budete informováni prostřednictvím SMS a e-mailu.

  • V den doručení obdržíte informaci o čase doručení s přesností na 90 min.

  • Průběh doručení můžete sledovat po zadání čísla balíku na stránce tracking.packeta.com nebo v mobilní aplikaci Zásilkovna.

  • Pokud vás kurýr nezastihne, uloží vám zásilku na nejbližším výdejním místě Zásilkovna.

  • Dobírku lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou u řidiče přepravní společnosti.

6. Způsob doručení zboží určuje prodávající, není-li v kupní smlouvě stanoveno jinak. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

7. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě nepřevzetí zásilky kupujícím si prodávající vyhrazuje právo požadovat uhrazení veškerých nákladů spojených s objednávkou, zejména pak náklady na zpětné zaslání zboží. Dále si prodávající vyhrazuje právo nepřijmout další objednávku, pokud kupující opakovaně nepřevezme zásilku se zbožím.

8. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

9. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. Kupující nepřebírá zásilku, která jeví známky poškození. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka zboží splňovala všechny podmínky a náležitosti a na případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nebude brán zřetel.

10. V případě, že je zboží poškozeno, i když byl obal neporušený, kupující tuto skutečnost co nejdříve oznámí prodávajícímu skrze jakékoliv komunikační kanály uvedené v úvodu obchodních podmínek. Dále kupující o této skutečnosti informuje příslušného přepravce:

  • Zásilkovna: do 5 pracovních dnů na www.zasilkovna.cz/reklamace.